2011. február 28., hétfő

Szavazás és ajándék kitűző

Kedves rendszeres olvasóim és látogatóim, egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Az elmúlt 10 napban 10 különféle stílusú kitűzőt mutattam be. Megírnátok hogy melyik és miért tetszik?
Köszönetképpen a megjegyzést írók között március 7-én, jövő hétfőn este egy kitűzőt fogok kisorsolni, amelyet a nyertes maga választhat ki. Várom a visszajelzéseket!
1. szellőrózsa
2. margaréta
3. tavirózsa
4. törökszegfű
5. fehér-lila
6. natúr romantika
7. virágcsokor
8. bálkirálynő
9. vad bazsarózsa
10. kokárda

30 megjegyzés:

erikastyle írta...

Szia Délka! Minden önzőség nélkül, mint ahogyan már eddig is írtam, NAGYON SZÉPEK!!!! (és nem csak a margarétás matt írom, ami a nagy kedvencem! :) ) Mindegyik tetszik, mind más és más horgolási technikával készült, első ránézésre, (én laikus vagyok, nem tudok horgolni, úgy értékeld :)))) ), ha tehetném, vásárolnék belőle, mindegyikből, mert bárhová feltudnám használni, még az egyiket a nadrágom övére is, csini lenne! További szép napokat és szép alkotásokat kívánva: Szia. Erika :)

Csipkerózsika írta...

Nos nekem a legjobban a tavirózsa, törökszegfű, natúr romantika, és a kokárda tetszik. Hogy miért, talán mert ezeket tudom magamnak a legjobban elképzelni..:)

gromine írta...

Nagyon nehéz választani, mert mind szép, nekem legjobban a tavirózsa és a natúr romantika tetszik.

Judit írta...

Nekem a margaréta!
Egyedi, és nagyon látványos.

Judilla írta...

Nehezen tudtam választani, de nekem leginkább a bálkirálynő tetszik.
Még pedig azért, mert nőies, vad, és dögös.
A sorban ezután a natúr romantika jön be, az ártatlan bájával.:-))

Csilla írta...

Minde más és mind szép, de nekem a margaréta tetszik a legjobban, nem is tudom olyan vidám és olyan élethű, talán ezért.

Amanda írta...

Legjobban a margaréta, tavirózsa és törökszegfű tetszik.

Macus írta...

Mind gyönyörű, de a dobogósok nálam:
1.tavirózsa
2. margaréta
3. szellőrózsa

7-én nálunk mindenképpen ünnepnap lesz, mert Viki aznap lesz 4 éves. :))

Ibolya írta...

Nekem a 4-es, mert olyan különleges. De azért nem volt olyan könnyű választani..

nöné írta...

Mindegyik különleges, szép darab, viszont a legjobban a virágcsokor fogott meg. Őt követi a sorban a natúr romantika. További sorrendet nem tudtam felállítani:o)

Monika írta...

Hát nem könnyű feladat,mert mindegyik nagyon szép és más-más alkalomra való.
Nálam a legelső a 6:natur romantika,kedvenceim ezek a színek főleg nyáron.Lenvászon,fehér ruhához.
Utána az 5. Szeretem a fehéret és a lilát.Nagyon finom,visszafogott összeállítás.
Utána a törökszegfű,a 4-es. A színe is az én színem és azok a lógócskák tünemények!
Gratulálok!

Irenka írta...

Kedvenceim a margaréta, a virágcsokor, a kokárda (sosem teszek fel, de egy ilyet még én is kitűznék)és a lila-fehér.

Kathy írta...

Nekem mind nagyon szep, de ha muszaly sorrendet allitani, akkor az elso harom legyen a 7, 2, 1, Tovabb en sem tudom!
A szellorozsanak a levelet is csodasan kigondoltad, nagyon tetszik! :)

Melinda írta...

Napról napra csodálattal nézegettem a szebbnél szebb kitűzőket...lehet,hogy egyedül leszek a véleményemmel,de nekem az ötös számú versenyző lopta be magát a szívembe a maga egyszerűségével,színeivel:)

Mázsa Viki írta...

Mindegyik nagyon tetszik, de a 2-es margaréta a kedvencem. Azért, mert szeretem a margarétát, és mert még nem láttam ilyet horgolva, ezen akadt meg legelőször a szemem!

peony írta...

Nekem az ötös és a nyolcas tetszik.
A Bálkirálynő olyan vagány, a fehér-lile, meg úgylátszik a mostani hangulatomhoz megy, ezek a színek járnak a fejemben...

Névtelen írta...

Nekem a a 3. és a 6. tetszik. A tavirózsa számomra nagyon finom nőies darab, a natúr pedig olyan finom csipke és a színvilága miatt is közel áll hozzám.

Nyitnikék

zazálea írta...

8. és 9. - hasonlóak is, tehát nem is csoda.
Mert sok mindenhez remekül használható, mert nem TÚL feltűnő, mert nincsenek lelógó szalagok.
Igaz, a kokárdát éppen ezért kedvelem, mert a szalagokkal igazán nemzeti lett.

töpszlívi írta...

Nehéz választani, hisz mindegyik egyedi, és szép. Nem is tudok csak egyet kiválasztani. Nekem a margaréta azért tetszik, mert nagyon egyedi, és élethű, a natúr romantika, pedig a visszafogott színei miatt tetszik, és a fehér- lila is különleges a közepén levő gyönggyel. :)))

Nóra írta...

Nekem a 8-as nyerte el a tetszésemet,nem véletlenül adtad neki ezt a nevet,valóban ő a királynő.A maga egyszerűségében pompázik.Elegáns, alkalomra kiváló kiegészítője lehet a ruhának.További jó sok ötletet kívánok:szia:Nóra

Barbara írta...

Nekem legjobban a natúr romantika és a margaréta tetszik. Miért? Az én ízlésemhez talán ez áll a legközelebb. De szerintem mindegyik szép, gratulálok!

Mosolyrend Évi :) írta...

Mind szép és különleges!
A Tavirózsával szépséges a Natur Romantika .)
Közeleg a tavasz és a naturszínek ismét előterbe kerülnek.Elvégre a cirógató napocskától a bőrünk se lesz halovány .)
3 és 6!Holtverseny a dobogón!

Ügyes vagy!

ercsu27 írta...

Margaréta :-)

Délka írta...

Köszönöm mindeninek a véleményét és azt hogy segítetek utat mutatni.

Ildina írta...

Nekem legjobban a Virágcsokor tetszik:)

Ányi írta...

Nekem a törökszegfű a kedvencem, mert fityegős :)
A többi is tetszik, de ezt tudnám magamon elképzelni :) Köszönöm a játékot!

norono írta...

Kedves Délka!Az én személyes kedvencem a kokárda, nagy büszkeséggel viselném 15.-én,igazán különleges a kokárdavariációk között.
Nagyon tetszik a margaréta, olyan kedves!
A szellőrózsa a harmadik, tetszik a 3D-s formája.
Nagyon elegáns a bálkirálynő!
A kis szerény natúr romantika pedig bármihez viselhető!
Nálam ők a legszebbek, bár nehéz sorrendet felállítani, mert mind annyira kedves!

rojalka írta...

Nekem nagyon tetszik a 4.képen lévő.
De mind nagyon gyönyörű.

Otthon Művek írta...

Kokárda, mert közeleg az ünnep és ez egy igazán remek ötlet, Margaréta, mert bájos és vidám, natúr romantika pont mert natúr és romantikus, fehér-lila mert kellemesek a színei, virágcsokor, mert sok virágos kitűzőt láttam már, de ilyet még soha, tavirózsa mert bájos és nőies, szellőrózsa mert kedvesen kislányos, törökszegfű mert vicces a kis pomponokkal, bálkirálynő mert dögös, vad bazsarózsa, mert egyszerűen szép. Szóval mind-mind tetszik valamiért. Gratulálok hozzájuk!

Délka írta...

Köszönöm mindenkinek a véleményét és hogy játszottatok velem:)