2010. május 16., vasárnap

Rontom-bontom tutoriál

Hozzávalók: napok óta szakadó eső, egy unatkozó kétéves gyerek, egy frissen blokkolt sál és egy olló. Az olló talán a legfontosabb hozzávaló, semmiképpen sem szabad elfelejteni.
Pénteken este leláncoltam a Dryad sálat, szépen kimostam. Szombat reggelre megszáradt, eldolgoztam a szálakat és csörgött a telefonom. Az ollót a sál mellett felejtettem, a lányom megkaparintotta és ő is szeretett volna valami "felnőttes" dolgot csinálni, azaz belefaricskált a sálamba 4 helyen. Lehet hogy ez az első megnyilvánulása a XXI. század egyik híres divattervezőjének? Hát... nem értékeltem a sál átalakítására irányuló kísérletét...
Figyelem! Sokkoló képek következnek, gyengébb idegzetűek ne nézzenek ide.

Egyébként ilyen a minta amikor nincs összevágva:
Sajnos vissza kell bontanom az utolsó 2 mintaegységet, nem tudnám nyomtalanul eltüntetni az olló és a sál találkozását, és nem viselném soha szívesen. Erőt gyűjtők a bontáshoz, de már lenyugodtam, nem környékez agyvérzés amikor ránézek a sálra.
Blokkoltam egy bordó kasmírból készült Baltic blossom kendőt, az még egyben van, remélem így is marad:)

18 megjegyzés:

Annamari írta...

Hát az ember azt se tudja, mit mondjon. Sajnálom, Adél. A Baltic Blossomod viszont elmondhatatlanul szép. Ezt azért gyerekmentes helyen tárold...

Edige írta...

Én azt hiszem, simán elájultam volna... Remélem, hogy a javítás után szívesen fogod majd viselni a történtek ellenére.
A bordó kendőt, pedig egyszerűen csodás!

Ilona írta...

Ha van még fonalad, amivel javítani tudod, akkor, üsse kavics (persze egy outsidernek könnyű). De hogy az a bordó kendő milyen szépséges!!!! Ha mérges lennél, nézz erre a kendőre. Eszméletlen. Mekkora tűvel kötötted?

Délka írta...

Szerencsémre van még fonalam, kibontom és megpróbálom elfelejteni a történteket:) Egyébként azóta a lányom egy földreszállt angyal.

A Dryad 4-es, a Baltic Blossom 3,5-ös tűvel készült.

nöné írta...

Ó, de sajnálatos! Szerencsére orvosolható a dolog, pici Leányzó pedig egy ideig bizonyára nem fog olló közelébe merészkedni.
A Baltic, hááááát, az maga a csoda!

Kathy írta...

Az ollocska-lanyocska tortenettol eltekintve, nagyon szep a sal, es a minta csodas! :))

Macus írta...

Sajnálom a sálat...
A Baltic blossom meseszép!!!

Melinda írta...

Óóóó, még jó, hogy a kisasszony nem mindenfelé elosztva nyiszált bele a művedbe, hanem viszonylag koncentráltan.:( Persze ettől ez még egy kisebb tragédia, én biztos nagyon kiakadtam volna.:(
A kendőd csodálatosan szép lett, gratulálok hozzá!:)

Délka írta...

Azért vágott bele csak az alsó részébe, mert rövid volt a telefonbeszélgetés és gyanús lett nekem a túl nagy csend:)

Köszönöm az együtt érző szavakat!

bucilla írta...

Sajnálatos ami történt....én is kiakadtam volna teljesen....
Szerencse, hogy van mivel javítani a malőrt. A Baltic blossom csodás, ezt látnom kell élőben is!!!

Irenka írta...

Ó, te szegény! Sok türelmet a javításhoz! Kár lenne veszni hagyni, nagyon szép a mintája.
A Baltic egy igazi légies csipke-csoda!

Kriszti írta...

A Baltic mesés lett!

A sálad nagyon tetszik, szerelem első látásra. Még így, kicsit "átalakíva" is. Sajnálom, hogy a "kis segítséged" alkotott. Nekem egy 1,5 és egy 3 éves segítségem van, eddig még csak felpróbálták a majdnem kész kendőt, de a tű zavarta őket és kihúzták...

Délka írta...

Kriszti, te is jól haladhatsz a két segítséggel:) Bogi is ki szokta húzni a kötőtűket, ez a több száz szemnél a legérdekesebb:)

Piszke írta...

Délka, nagyon sajnálom! Nekem is megvolt a tanulópénz a napokban a 3 évesemmel: pókhálócsipkéből kötöttem egy Teardrops-ot és az óvatlanul hagyott kötésből kihúzta a kötőtűt a lelkecském. Menthetetlen a dolog. Képtelenség visszaszedni ebből a fonalból a szemeket.

Újra és újra meg kell tanulni az ő fejükkel gondolkodni. :) Nekem 3 gyerkőc után már nagy gyakorlatom van benne, és mégis...

Azért a sállal szerencsésen alakult a dolog. Két mintaegység még mindig jobb, mint több. :D
A Balticod lélegzetelállítóan finom darab lett.

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió :)
A gyermeked másol .) elvégre ezt látta tőled .) Igaz Te tisztáztál s gondolta amig telefonálsz besegít egy kicsit :)
A kasmír valami csoda!
Szeretném személyesen is megkukucskálni.Igérem egy óvatlan pillanatban nem lopizom el .)

Melinda írta...

Húúh,még a víz is kivert:(( Remélem menthető a dolog!Mindkettő csodaszép lett!!

Timici írta...

Szépséges a Baltic Blossom kendőd, a másikhoz pedig több sikert a további pályafutása során:o) azt hiszem én nagyon kibuktam volna a helyedben...
Lehet, hogy nekem szerencsém van, vagy csak túl magas helyekre pakolászom a motyóimat:o), mert eddig megúszták a hímzéseim és kötéseim a gyermekeim molesztálását, de persze jöhet még kutyára kamion:D

marywolf írta...

Soha sem gondoltam volna, de tényleg sokkoló a kép, belegondoltam, hogy ilyesmi nálunk is előfordulhat!
Eddig még én is mindig sikerrel elpakoltam az ollót, de a képeket most jól bevésem az agyamba, és extratudatosan fogok ezekután ollókat pakolni! Köszi a leckét;)