2010. május 28., péntek

Lutea

A szombati kötős találkozón kezdtem el ezt a kendőt, nagyon jól haladtam vele, tetszett a minta és az erősen kontrasztos  fonal. Ez az első olyan kendőm amelynek a szélén a szokásos 2/3 szem lustakötés helyett csipkeminta van. Nincs benne semmi ördöngösség, a csücskök kialakításával megszenvedtem, de aztán kiderült hogy hibás a minta. A csücskök megkötéséhez itt találtok segítséget.
Másik hiba: a Border main chartjában a 9-ik sor jobb felén a ráhajtás után két sima van a mintában. A két sima szem helyett a ráhajtás után közvetlenül két szemet simán össze kell kötni (K2tog) és utána ismét egy ráhajtás következik.



Minta: LuteaShawl
Tervező: Lori Law
Fonal: uruguayi merinó
Tű: 4,5 mm
Méret: 185 x105 cm
Súly: 96 gramm
Készült:2010. május 22.- 26. között

13 megjegyzés:

Macus írta...

Gyönyörű!! A színe nagyon az enyém is.

Kriszti írta...

Nagyon gyors voltál! Csodás lett a kendőd ebből a szép fonalból.

bucilla írta...

Gyönyörű lett! A sebességdre meg már nem is írok semmit, mert tőled ezt már megszokhattuk;)

Melinda írta...

Hihetetlen a tempód!:O
A kendő csodaszép! Milyen érdekes, hogy a kontrasztos fonal nem zavarja a mintát.

Klaudia írta...

Csodaszép! ....és megtudtam, hogy lehet 5 nap alatt is kendőt kötni, nem csak 5 hónap alatt, ahogy én szoktam:)

nöné írta...

Ügyes vagy, mint mindig! Nagyon szép lett!

zazálea írta...

Hát, Adél... szokásos formádat hoztad, meg nem lepődtem, de azért mégis. :o)))

Mosolyrend Évi :) írta...

Szélsebesen csattogtak a tűid .)
Különleges lett!

Tündérlátta írta...

Gyönyörű minta. Nagyon gyors voltál!!

Délka írta...

Köszönöm lányok:) Kicsit féltem a fonaltól, de teszik nagyon megkötve, most ez a kendő az aktuális kedvencem:)

Irenka írta...

Megértem, hogy kedvenc, nekem is az lenne. Nagyon szép!

peony írta...

Húú, ez aztán gyors volt! és igazán szép lett!

Timici írta...

jujj! ez nagyon szuper lett! tetszik a fonal színe, a minta is , remélem egyszer én is kötök egy Luteát. A tempód fergeteges, szívesen megnézném élőben, ahogy kötsz:o)