2010. május 4., kedd

Grrlfriend Market Bag

Ez a szatyor azért emlékezetes darab, mivel most kötöttem először 5 tűvel. Kezdetben elég nehezen boldogultam a kétvégű zoknikötőtűvel, de egészen belejöttem a végére. A szatyor 65 gramm sötétkék Cataniaból készült, 3.25-ös tűvel.
A minta ingyenesen eltölthető a Ravelry-ről itt, a magyar változatot Krókusz blogján találjátok.
Kötőfonalakat szerettem volna benne tartani, jelenleg a lányom kedvenc nyuszija költözött bele és majálisozni is eljött velünk a marosvásárhelyi Somos-tetőre.

6 megjegyzés:

Annamari írta...

Nagyon aranyos így megpakolva :-)

bucilla írta...

Nagyon jó lett a szatyor, most már nekem is kell egy ilyen:)

Kathy írta...

Ez a szatyi egy tunemeny!

Melinda írta...

Csatlakozom Bucillához!;D Addig-addig nézegetem a te és Annamari szatyrát, hogy még a végén készítek magamnak egyet!:)
Csudaklassz lett a tiéd is! És az a nyúúúúúúl...!:)))

Délka írta...

Egy délután alatt el lehet készíteni a szatyrot, érdemes belekezdeni:) Blokkolom a Kidet és a Shetlandot, hamarosan lefotózom őket.

Irenka írta...

Ez a szütyő egyre jobban tetszik. Öt tűvel elinte én is nehezen boldogultam, de bele lehet jönni, és pl. sapi sokkal szebb ötökkel kötve.