2010. február 2., kedd

Idei termés

5 hét telt el az utolsó bejegyzésem óta, ünnepeltünk, utazgattunk, terveket szőttünk, kazánt és számítógépet javíttattunk és kötögettem. Beleszerettem Evelyn Clark kendőibe, jól követhető, pontos mintáiba.
Kötöttem egy Heartland Lace Shawl-t, ingyenes minta itt. A tervezőnő a bölények szív alakú lábnyomát, kis gyémántokat és egy életfolyót (River of Life ) mintázott meg.
6-os tűvel 17 deka csokibarna tolnai egyágú gyapjúfonálból készült, 240x120 cm-es.

 
Swallowtail Lace Shawl 4,5-ös tűvel 97 gramm uruguay-i lace wight "wind" gyapjúfonálból készült, 260x120 cm-es.
 
Flower Basket Lace Shawl 4,5-ös tűvel 98 gramm uruguay-i lace wight "lima" gyapjúfonálból készült, 270x140 cm-es.


Grace Lace Beret mintája ingyenesen letölthető a Ravelry-ről. Mindössze 3 gramm színátmenetes tolnai gyapjúból kötöttem szilveszterkor.

9 megjegyzés:

Adorjáni Gizella írta...

Nagyon ügyes vagy, csodálatosak a munkáid!
A baba mellett rengeteget dolgozol!
Anyu

nöné írta...

Nagyon szépséges és bőséges az elmúlt 5 hét termése. Csak gratulálni tudok ezekhez a csodás kendőkhöz, és persze a sapihoz is!

Edige írta...

Csodásakat kötögettél!

Lonci (Győr) írta...

Ilyen csodás kötött kendők okán, megbocsátva, hogy sokáig nem voltál:-)))

Macus írta...

Egyik szebb, mint a másik! Csodásak!

Névtelen írta...

Gyönyörűek! Mindegyik, nem is tudnék választani olyan szépek! Nagyon termelékeny 5 hét volt :)

Timici írta...

jajj de csodás mind!!!
nagyon tetszenek, bármelyiket elfogadnám:o)tervben is van nálam szépsorban mind:o)

Piszke írta...

Gyöngyörűek a kendőid! Én most találtam ide hozzád Krókusztól a közös kötésetek kapcsán.
Nagyon tetszenek a munkáid. Gratulálok!

Piszke írta...

Délka, megpróbáltam a Heartland Lace Shawl-t letölteni, de nem sikerült. Tudsz segíteni?
Érdekes, hogy ezen az oldalon már jártam és ez a sál nem fogott meg. Nekem nagyon éles a minta, szóval olyan elvágólag van megkötve. Nem tudok rá más kifejezést. A te adaptációd sokkal jobban tetszik, lágyabb, kellemesebb a szemnek.cartosp