2009. december 17., csütörtök

Karácsonyi húzogatós

Idén először vettem részt a karácsonyi húzogatós játékban, amelynek az volt a lényege, hogy szent Márton napig egy üzenetet kellett hagyni ezen a blogon, Márta kisorsolt egy partnert mindenkinek, és neki saját készítésű ajándékot kellett küldeni karácsonyig. Nagyon kevés dolgot tudtam a páromról, azt hogy Irországban élő pedagógus, gyakran sétál a tengerparton és a fekete kivételével minden színt szeret. Sajnos még nincs blogja, hogy megnézhessem a kedvenc színeit, technikáit. Végül vettem egy nagy levegőt és egy kék színátmenetes levélmintás csipkesálat küldtem neki és egy kis horgolt angyalkát. A visszajelzése nagyon nagy örömet szerzett, tetszett neki az ajándékom és már többször viselte a sálat. Nagyon örvendek, hogy ismeretlenül is sikerült örömöt szerezni Áginak:) És mivel már nem titok, íme az ajándékom:

1 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Tényleg nagyon szép, szeretem én is a kéket:-)))